مهمترین مرحله از هر جور آرایشی پوشاندن اثر گذار نواقص پوستی
نوشته شده توسط : علیپور

بهترين مارك پنكيك
پوست فیس بر اثر عامل ها مختلفی همچون اشتباهات داخلی، قرار تصاحب کردن در معرض نوروفروغ آفتاب، آلودگی های محیطی، ترشح بیشتراز حد چربی پوست و… در گیر مشکلاتی می‌گردد. بروز آکنه، تولید لک های پوستی، چروک های پوستی و تیرگی تنها بخشی از این ایرادات می‌باشند که با به کار گیری از یک مال نامرغوب مانند پنکیک آرایشی می تواند به وجود بیاید.

معالجه بدون نقص این مدل ایرادات پوست به دوره و حفظ‌های ویژه نیاز دارااست. به کارگیری از تولیدات بهداشتی نظیر گونه های کرم ها آب رسان و تغذیه کننده، سرم ها و ماسک های پوست میتواند در بهبود و رفع این عیوب مفید باشند، البته شایسته ترین شیوه برای پوشش موقت این نواقص ساخت گردیده روی پوست، آرایش و پیرایش و کاور کننده های آرایشی مانند پنکیک آرایشی میباشد.

پنکیک آرایشی

مهمترین مرحله از هر جور آرایشی پوشاندن اثر گذار نواقص پوستی میباشد. به گونه ای که سطح پوست به طور کامل یکپارچه و یک رنگ به لحاظ رسد. معمولا این وظیفه را کرم پودر ها انجام می‌دهند. کرم پودر با تولید یک لایه از رنگدانه های یکنواخت روی سطح پوست، ظاهری یکپارچه و خوشگل خیس به پوست میدهد و جلوه ای جدید و با تازگی به آن میبخشد.

ولی کرم پودر فقط پوشش یک دست کننده برای پوست وجود ندارد. برای پوست حساس به دور دیده از کانسیلر که یک کدام از دیگر از تولیدها پوشاننده میباشد به کار گیری میگردد. کانسیلر مانند کرم پودر میباشد ولی ساختاری سبک تری داراست. به همین استدلال میباشد که برای به کارگیری در نواحی حریم دیده مطلوب خیس میباشد. کانسیلر چروک های ریز و تیرگی بدور دیده را به خیر و خوبی می پوشاند و سبب ساز یک دست شدن پوست این حوزه‌ با پوست رخ میگردد.

قشنگ سازی و یک پارچه کردن پوست فیس هر چقدر هم که خوب و اصولی انجام یافته باشد گشوده هم ممکن میباشد در هنگام قرار به چنگ آوردن در قوانینی یگانه مانند حضور در فضایی گرم و مرطوب یا این که تعریق، از در میان رفته یا این که صورت نخستین خویش را از دست بدهد. در حالی که یک پیرایش خوب وقتی گران بها خواهد بود که مدتی طولانی به صورت نخستین خویش باقی بماند.

پنکیک آرایشی

حتی درصورتی که موقعیت محیطی هم به طور کامل بر وفق خواسته باشد گشوده هم گذر دوره قادر است روی آرایش و پیرایش تاثیر گذار باشد. زیرا سطح پوست دائما در درحال حاضر تغییر و تحول و تحولاتی مانند تعریق، بیرون شدن چربی و آلودگی های دیگر از منافذ پوست و در مجموع تنفس پوستی میباشد.

در چنین قوانینی که ممکن میباشد سطح کیفیت آرایش و پیرایش چهره ذیل بیاید، ثبت کننده های آرایش و پیرایش اهمیت خویش را نشان می‌دهند. ثبت کننده های آرایش و پیرایش همان طور که از اسم آن ها معین میباشد برای بالا بردن ماندگاری آرایش و پیرایش آیتم به کار گیری قرار میگیرند و خویش نیز تحت عنوان یک پوشش دهنده قابل به کارگیری میباشند. هر چه یک آرایش و پیرایش سنگین خیس و زمانبرتر باشد نقش ثبت کننده ها اضافه اهمیت پیدا می‌نماید. ولی در قوانینی مانند فصل گرم فصل تابستان اهمیت یک ثبت کننده دیگر رابطه چندانی با سنگینی یا این که سبکی آرایش و پیرایش ندارد و در پیرایش های روزمره هم بایستی از یک ثبت کننده به کار گرفت.

 





:: برچسب‌ها: بهترين مارك پنكيك ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: